GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP, estimeaza ca veniturile din publicitatea online globala vor creste cu 11% in 2010, pana la 65 mld. dolari, aceasta piata urmand sa detina o pondere de 15% din totalul industriei de publicitate, anunta Campaign.
Raportul realizat de GroupM vizeaza 36 de tari si arata trendul ascendent inregistrat de publicitatea online, a carei pondere in totalul pietei de publicitate a crescut de la 3,1% in 2001, pana la 14,6% in 2010.

In Statele Unite ale Americii, publicitatea online ar putea raporta un avans de 7% in 2010, pana la valoarea de 24,4 mld. dolari, reprezentand 17% din consumul total de publicitate, in comparatie cu 15,4%, nivel atins in 2009. Aceasta evolutie va fi determinata in principal de publicitatea video si prin motoarele de cautare.

“In prezent, motoarele de cautare continua sa fie un stimulent pentru marketingul digital. Marketingul prin motoare de cautare devine marketing de intentie”, spune Rob Norman (foto), director executiv al GroupM Interaction.

In 2010, bannerele vor avea o pondere mai scazuta din consumul total de publicitate online – 35%, fata de nivelul de 35% in 2009 si 39% in 2006.

Segmentul display ar putea creste cu 5% in 2010, pana la aproximativ 20 mld. dolari, in timp ce publicitatea prin motoarele de cautare va avansa cu 12%, pana la 25 mld. dolari.

Publicitatea pe mobil va creste cu 19% anul viitor, pana la 3,3 mld dolari, reprezentand o felie de 6% din consumul total de publicitate online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri