“Ne-am propus sa cream o firma care sa experimenteze cu produse cu branduri neconventionale. Este o firma axata pe marketing, care va crea produse din domenii subofertate. Dar nu producem niciodata si nici nu facem logistica”, a explicat, pentru Wall-Street, Eric Kish (foto), fondatorul Trigento Marketing.

Practic, compania identifica in piata “sectoarele deservite” si creeaza produse cu potential de a deveni populare printre consumatori. Trigento marketeaza produsul, creeaza si promoveaza brandul, subcontractand serviciile de productie si distributie. Produsele nu vor trece, insa, dincolo de zona bunurilor de larg consum, specifica Kish.

Prima lansare a companiei, Cuculand Ice Tea, este pozitionat ca un brand cu atitudine si spirit militant, ironic si optimist. “Brandul se refera la viata noastra de zi cu zi, pe principiul «Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul». Incearca sa promoveze umorul si optimismul, cu ajutorul carora pot fi depasite obstacolele”, detaliaza Kish.

Identitatea grafica si aplicatiile au fost realizate de Brandient, firma controlata de Aneta Bogdan, in care Eric Kish este actionar minoritar, cu 6 procente. Ice tea-ul se va promova exclusiv online si pe cai netraditionale, lansarea avand loc prin retele sociale si prin intermediul site-ului. Distributia include benzinariile Lukoil, Rompetrol si OMV, baruri si cafenele, insa nu si supermarketuri. Brandul Cuculand nu se va extinde dincolo de bauturi.

Trigento Marketing va lansa si alte produse, despre care Kish nu da inca detalii. La Registrul Comertului, fostul vicepresedinte Rompetrol apare ca actionar majoritar, cu 35% din companie. Celalalt ex-manager Rompetrol, Dorin Gherman, detine 17,5% din actiuni si are rol de “actionar pasiv”. Restul procentelor se impart intre alte trei persoane, dintre care doua (Cristian Paul si Mihail Bogdan) se regasesc si in actionariatul Brandient.

Afacerile lui Kish

Unul dintre primii angajati ai Rompetrol, Eric Kish a parasit la sfarsitul lui iulie functia de vicepresedinte al grupului pentru companiile de servicii si functii suport, dupa 10 ani in Rompetrol.

Principalele sale afaceri sunt legate de industria de software – respectiv compania Smartree, furnizor de servicii software in zona de HR, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri consolidata de 8 milioane euro, si MyStaff Software – furnizor de software in managementul resurselor umane, cu activitati pe piata externa, in special in Statele Unite. MyStaff a raportat anul trecut afaceri de aproximativ 2 milioane euro.

Deocamdata, Kish isi propune sa se concentreze asupra afacerilor de software si a proaspat lansatei Trigento Marketing. “Nu mai lansez companii noi. In acest moment am destule de care sa ma ocup. M-am oprit din investit”, conchide omul de afaceri