Portofoliul pentru care s-a incheiat parteneriatul se refera la toate site-urile din cadrul iMedia care totalizeaza 2,3 milioane de vizitatori unici, 31 milioane de afisari lunar si un country reach de 16,30% (conform Google AdPlanner).

Impreuna cu site-urile iMedia, reach-ul retelei ARBOinteractive este de 68,6%.

"Consider ca acest parteneriat, poate surprinzator avand in vedere faptul ca iMedia face parte dintr-un grup care include o companie concurenta, este un semnal puternic despre maturizarea si profesionalizarea pietei de online, in beneficiul tuturor celor implicati – clienti, agentii, site-owneri", declara Calin Rotarus (foto), director general ARBOinteractive.

ARBOinteractive are o experienta de peste opt ani pe piata online din Romania si este parte a Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.

iMedia este unul dintre primii editori si dezvoltatori web din Romania. Compania are 50 de angajati, din portofoliul sau facand parte site-uri precum Eva.ro, Cinemagia.ro si Automarket.ro.