NewsIn se va alatura brandurilor Diviziei Business - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard si saptamanalul Money Express. Integrarea celor patru produse media inseamna o consolidare la nivel de resurse jurnalistice, care se va reflecta la nivel de continut si proiecte comune. Cosmin Popa continua sa conduca agentia.

“Integrarea televiziunii cu printul si fluxul de stiri NewsIn ne va ajuta sa ajungem la targetul dorit in cel mai scurt timp posibil. Practic, in acest moment suntem singurii din piata capabili sa livram audienta integrata, proiecte speciale desfasurate pe toate mediile: TV, print, online, mobil”, spune Sorin Freciu – Director General Divizie Business Media Realitatea-Catavencu

“Aceasta integrare inseamna o consolidare la nivel de continut si proiecte, dar politica editoriala a agentiei ramane neschimbata. NewsIn va continua sa fie o agentie de stiri generaliste si sa ofere serviciile de calitate cu care si-a obisnuit clientii. De acum inainte vom pune insa un accent mai mare pe informatiile de business. Exista o serie de proiecte care sunt mult mai usor de realizat in comun”, spune Cosmin Popa.

In Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lucreaza in prezent 150 de jurnalisti, la care se adauga cei 120 de jurnalisti NewsIn. Realitatea-Catavencu a investit anul trecut aproximativ un milion de euro in procesul de integrare a celor trei redactii The Money Channel, Business Standard si Money Express.