Numirea lui Cristian Mihalache face parte din noua strategie a grupului Intact Media prin care vanzarile de publicitate TV urmeaza sa fie internalizate prin intermediul unui departament de vanzari care va deveni operational incepand cu anul 2010. Pana la finele anului 2009, toate contractele de publicitate aflate in derulare vor fi administrate in continuare de CLIR Media.

Potrivit informatiilor paginademedia.ro, in portofoliul CLIR Media raman clientii mari Radio Romania Actualitati si Radio ZU. In plus, Laurentiu Ionete, seful CLIR Media, declara ca posturile TV reprezinta 90% din afacerile companiei pe care o conduce.

Cu o experienta de peste 15 ani in zona de media si advertising, din care ultimii sapte ani in presa scrisa (director de vanzari de publicitate la Evenimentul zilei si Capital), Cristian Mihalache este activ in media si publicitate din anul 1993.

A inceput cariera in 1993 la Plus Advertising (acum Lowe & Partners), urmatorul pas fiind acela de director executiv la Total Media Shop. Paraseste pentru o scurta perioada vanzarile de publicitate in 1995, pentru postul de director de marketing Parametru (importator si distribuitor Brenac), de unde revine in publicitate la Focus Publicis, business development manager (1995-1997), iar mai apoi Initiative Media (1997-1998).
A mai activat in perioada 1998-2000 in Monopoly Media (outdoor company) ca director executiv, Omega Press Investment - departamentul de advertising, in 2000-2001 si Betacons – 2001.

Mihalache a fost director de publicitate la Evenimentul zilei intre 2001 si 2006 si a coordonat vanzarile de publicitate pentru Capital intre 2006-2008.

A urmat facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice si in 2008 a absolvit programului EMBA din cadrul Asebuss.

Cititi si Afacerile marilor trusturi de presa din Romania, in balanta

Afacerile marilor trusturi de presa din Romania, in balanta

Afacerile marilor trusturi de presa din Romania, in balanta