Sub coordonarea lui, Starcom a fost prima agentie romaneasca recompensata cu un Silver Lion la Cannes, urmat in acelasi an de un gold la Eurobest si o nominalizare in 2008, toate distinctiile fiind acordate pentru proiecte neconventionale de media.

Starcom a initiat, de asemenea, in parteneriat cu The Alternative School for Creative Thinking, primul curs de media creativa din Romania, sub indrumarea Corinei Bernschutz, Innovation Director la Starcom.

“Am primit aceasta propunere cu bucurie, cu atat mai mult cu cat Media este, in fiecare an, una dintre cele mai competitive si indraznete categorii intr-un festival atat de prestigios ca Eurobest. Iar asta dovedeste importanta inovatiei in comunicare”, a declarat Stefan Iordache (foto), COO Leo Burnett Group.

Alaturi de Stefan Iordache, pe lista scurta trimisa de reprezentantii locali catre organizatorii Eurobest s-au regasit, pentru sectiunea media creativa, Manuela Necula – Ogilvy Group, si Mihai Trandafir –Universal McCann.

Cu o istorie de 22 de ani, festivalul de publicitate Eurobest celebreaza creativitatea pe teritoriul Europei. Din momentul achizitiei sale de catre International Advertising Festival, Eurobest a devenit un eveniment itinerant, in fiecare an, competitia si seminariile associate avand loc in alt oras european. Daca in 2008 alesul a fost Stockholm, 2009 este anul Amsterdamului.