“Ponderea rulajului si a veniturilor din colaborarea cu Realitatea Media este una importanta, dar ca si sursa de venituri, ea poate fi inlocuita cu 2-3 produse mai mici”, a mai spus Vlanga. Regia va gestiona pana la sfarsitul anului spatiul publicitar al posturilor Realitatea TV, Telesport si Romantica, dupa care acestea vor fi transferate departamentului intern de vanzari al Realitatea-Catavencu, activ de la 1 noiembrie.

Departamentul de vanzari va gestiona spatiul publicitar al produselor de print, televiziune si radio din grupul Realitatea-Catavencu, in timp ce online-ul va fi administrat in continuare de regia interna F5 X-Media. Pachetele la nivel de grup vor fi coordonate prin noul departament, condus de Florin Alexandrescu, fost director operational al grupului de firme MediaPro.

Infiintata in 2002, regia condusa de Brindusa Vlanga a gestionat vanzarea spatiului de publicitate al Realitatea TV incepand din 2005. DBV Media House a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 14,3 milioane euro si pierderi si 37.000 euro.

In afara de produsele grupului Realitatea-Catavencu, regia mai gestioneaza spatiul publicitar al canalelor TV Music Channel si Zone Reality ai al revistelor Tango, La Cucina, Q Magazine, MY Band si Reteaua Info Sanatate.