Fondatorii Academia Catavencu au vandut ultima transa, de 10% din actiunile pe care le detineau in Catavencu S.A., catre Realitatea Media. Miscarea era prevazuta in contractul initial de achizitie, semnat in 2006.
“Este un act final al unui contract in etape, care s-a derulat pe parcursul a trei ani. Este o etapa care era prevazuta in contractul initial, deci nu e vorba despre o vanzare spontana”, a declarat, pentru Wall-Street, Doru Buscu (foto), director editorial al grupului Realitatea-Catavencu.

Potrivit lui Buscu. tranzactia nu va aduce nici o schimbare pentru fostii actionari ai Catavencu, in afara de vanzarea participatiilor. Printre cei care au pus bazele Academiei Catavencu se numara Sorin Vulpe, Doru Buscu, Liviu Mihaiu, Cornel Ivanciuc, Octavian Mardale, Eugen Istodor si Mircea Toma.

Criza financiara nu a afectat valoarea sumei platite pentru ultimele 10 procente din Catavencu S.A, calculata dupa un algoritm in functie de cifra de afaceri. Cifra de afaceri luata ca referinta a fost cea inregistrata in 2008, inainte de declinul pietei media, precizeaza Buscu.

Realitatea Media, companie detinuta majoritar de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, a anuntat in mai 2006 cumpararea pachetului majoritar de actiuni al Catavencu SA. Anul trecut, compania a raportat o cifra de afaceri de 27,2 milioane euro si pierderi de 20,7 milioane euro.

A mai scris despre subiect paginademedia.ro

Sursa foto: catavencu.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri