Bloomberg, fondat in 1981, va cumpara revista saptamanala cu o vechime de aproape 80 de ani cu care spera sa isi extinda audienta in intreaga lume. Termenii acordului nu au fost dezvaluiti, dar potrivit stirilor aparute in presa, Bloomberg ar fi platit un avans de 5 milioane dolari.

Desi este prezent pe Internet, radio si televiziune, Bloomberg transmite in principal informatii financiare catre 300.000 de terminale care sunt reprezentate in special de bancile de investitii si institutiile financiare din intreaga lume. De asemenea, Bloomberg editeaza si o revista cu aparitie lunara, Bloomberg Markets.

McGraw Hill, detinatorul agentiei de rating Standard & Poors, a scos Business Week la vanzare ca urmare a declinului din publicitate. Revistele financiare au resimtit o scadere a veniturilor pentru publicitate cu 40,6% in primele noua luni ale acestui an in timp ce scaderea intregii industrii de reviste a fost de 20,3%.

"Achizitionarea BusinessWeek va intari produsele Bloomberg din online, televiziune si cu transmitere mobila", a declarat presedintele Bloomberg, Peter Grauer. "De asemenea, intentionam sa construim continutul televiziunii Bloomberg cu ajutorul marcii BusinessWeek si a jurnalistilor sai de inalta clasa", a declarat acesta.

Planurile Bloomberg pentru saptamanal nu au fost dezvaluite inca, desi brand-ul Business Week ar putea ramane in aceeasi forma. Aceasta este prima achizitie a Bloomberg, desi a mai incheiat acorduri cu diferite publicatii printate pentru publicarea articolelor.

Fondata in 1929, BusinessWeek are un personal editorial format din 190 de jurnalisti, iar saptamanal raporteaza 4,8 milioane de cititori din 140 de tari.