Executivul ABC a declarat ca puterea este acum in mainile audientei, iar doar cei care inteleg schimbarea regulilor vor supravietui.
"Crezand ca odata ce ai controlat media poti continua sa o faci, deoarece ai stabilit odata regulile si o vei putea face din nou", a declarat acesta.
"Actionand bazandu-te pe faptul ca inca deti puterea este gresit", a declarat acesta.
In urma cu o saptamana la Beijing Murdoch a declarat ca bloggeri si site-urile ca Google nu vor mai putea sa foloseasca stirile gratuite ale companiei sale.
"Faza in care mediul digital profita de companiile e aproape de sfarsit", a declarat Murdoch.
"Agregatoarele si plagiatorii vor plati in curand pentru folosirea continutului nostru. Daca nu beneficiem de avantajele curentei miscari pentru adoptarea continutului platit "hotii de informatii" vor triumfa", a declarat mogulul media.
Scott a declarat ca ABC nu va taxa niciodata continutul online, si a adaugat ca "aliatii imperiului" ar putea fi disimulati.
News Corp a anuntat ca ia in considerare doar taxarea continutului online de exclusivitate. Totusi liniile de bataie sunt stabilite, iar directorul ABC a declarat ca legile s-au schimbat, iar audienta detine puterea.
In timp ce agregatoarele de stiri au anuntat ca au interzis jurnalistilor sa nu publice stiri pe retele ca Twitter, Scott nu s-a scuzat pentru imbratisarea mediului retelelor sociale.
De asemenea, intr-un interviu recent, Steve Forbes, director executiv al revistei Forbes a anuntat ca publicatiile sale nu vor aborda modelul de taxare deoarece el considera ca acest proces nu se va transforma intr-o sursa majora de venituri.
Intentile lui Forbes sunt o politica diferita fata de viziunea adversarului sau Rupert Murdoch, care vrea sa introduca taxarea continutului din publicatiile sale atat pentru conexiunea online cat si pentru cea mobila.
Forbes a declarat in cadrul unei conferinte din Kuala Lumpur, ca publicitatea va continua sa fie principala sursa de venituri in online. El a adaugat ca aceasta distinctie trebuie facuta intre perspectivele pentru ziare si cele pentru reviste.
"In prezent impunem taxarea unui continut specific, dar nu credem ca abonarile vor fi o sursa majora de venituri", a declarat Forbes. "In continuare publicitatea va fi o sursa de venit intr-un fel sau altul. Unii editori apeleaza la micro-plati, insa doar in cazul unor informatii specializate. Este dificil sa ai un model de afacere care se bazeaza doar pe continut platit", a conchis executivul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: