Informatia a fost confirmata, pentru Wall-Street, de catre Els Loesberg, CEO Sanoma Hearst Romania. “Ne aflam deja in mijlocul interviurilor pentru a-i gasi un inlocuitor”, a spus Loesberg, adaugand ca noul director de vanzari de publicitate va fi o persoana din afara companiei.

Cezar Burlan este unul dintre cei mai longevivi oameni de vanzari de pe piata romaneasca, avand o experienta de 11 ani in special in vanzarea spatiului de publicitate al ziarelor si revistelor.

Burlan a coordonat vanzarile de publicitate ale Sanoma Hearst Romania incepand din august 2004. Anterior, a fost advertising sales director la Pro Sport (2000-2003), dupa ce a ocupat aceeasi functie in cadrul Publimedia, in perioada 1998-2000.

Cezar Burlan nu a putut fi contactat pana la publicarea acestui articol.

Trustul de presa Sanoma Hearst Romania editeaza 17 titluri de presa scrisa si opereaza 15 site-uri. Printre produsele Sanoma se numara Esquire, FHM, National Geographic, Cosmopolitan, Mami, Femeia, Marie Claire si Harper’s Bazaar.