“Sunt consultant pentru Inform Media, ceea ce inseamna ca de foarte putin timp lucrez cu ei pentru a organiza un punct de lucru in Bucuresti, in special in ceea ce priveste vanzarea de publicitate pe site-urile din portofoliul Inform Media catre clientii nationali”, a declarat Petriceanu, pentru Wall-Street.

Grupul de presa Inform Media detine ziare locale (Jurnal Bihorean, Jurnal Aradean, Jurnal de Caras-Severin), cotidiene gratuite (Timis Expres, Arad Expres, Cluj Expres), doua cotidiene in limba maghiara si mai multe site-uri – publicatii online (grupate in roon.ro), portaluri de joburi (romjob.ro, clujjob.ro), imobiliare (romimo.ro), automobile (bestbike.ro, masini.ro) si altele. In 2008, Inform Media a cumparat reteaua de site-uri a Mirabilis Media si roportal.ro.

In prezent, vanzarile de publicitate sunt gestionate de o echipa de vanzari localizata la Timisoara. Pe online, compania colaboreaza cu regia Intact Interactive. Departamentul de vanzari infiintat de Petriceanu ca veni in completarea colaborarii cu regia si se va ocupa, pentru inceput, strict de publicitatea pe site-uri.

“Inform Media este un publisher intr-o crestere substantiala si doreste sa aiba formata o echipa care sa-i vanda publicitatea pe site-uri in Bucuresti pentru ca, evident, in Bucuresti sunt cele mai multe agentii de publicitate. Iar eu trebuie sa ma ocup de organizarea acestui proiect”, a adaugat Petriceanu.

Infiintarea departamentului de vanzari nu inseamna renuntarea la regia Intact /Interactive, precizeaza el. In acest moment, componenta echipei, care va fi “extrem de mica”, este aproape stabilita.

Petriceanu va ramane alaturi de Inform Media si dupa inchegarea echipei de vanzari. “Nu sunt un agent de resurse umane, care aduna niste oameni si-i angajeaza. Trebuie sa mergem mai departe pentru ca avem planuri, exista targeturi”, a spus el.