Strategia adoptata in prezent de cele mai multe companii in ceea ce priveste interactiunea cu utilizatorii in mediul online se rezuma la o abordare de tipul “E cool, vreau si eu in social media!”, complet gresita in viziunea lui Susan Rice-Lincoln, unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in comunicare si social media. Aceasta vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre elementul indispensabil pentru o strategie de succes in social media.
Primul sfat pe care Susan Rice-Lincoln, autoarea cartii “Mastering Web 2.0, Cum sa-ti transformi afacerea folosind instrumentele site-ului tau si cheile social media”, il ofera companiilor care doresc sa interactioneze in social media este sa analizeze cu atentie ce, cum si unde sunt prezenti utilizatorii.

“Inainte sa isi faca un cont pe Twitter, pe Facebook, companiile trebuie sa analizeze cu atentie ce se intampla in social media, ce, cum si unde se discuta despre produsele lor sau despre competitorii lor. Nimeni nu face asta, nimeni nu face o cercetare aprofundata. Total gresit. Iar daca lucrurile nu functioneaza toti spun cat de stupida este social media”, considera Susan Rice-Lincoln (foto).

Citit mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de Media si Advertising.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri