Obiectivul final al campaniei este de crestere a ratingurilor emisiunilor din prime time Discovery Channel peste media de crestere inregistrata in proiectul pilot, realizat in urma cu o luna. Rezultatele anterioare s-au tradus in cifre de 26% crestere de rating a emisiunilor promovate din grila Discovery Channel si 39% prime time Animal Planet.

Proiectul isi propune sa creeze un mix de articole si concursuri pentru a aduce mai aproape de public programele si emisiunile Discovery Channel, astfel incat cititorul/telespectatorul sa beneficieze de avantajele ambelor medii - interactiune respectiv experienta vizuala de productii TV profesioniste. In urmatoarele saptamani intamplarile din "jungla urbana cotidiana" se vor impleti cu emisiunile Discovery: Cum se fabrica, Meserii murdare, Tehnici esentiale de supravietuire, Secundele dinaintea dezastrului, In lupta cu daunatorii.

Actuala editie de concursuri implica si un parteneriat eMAG - Discovery Channel, pe zona de premii. Initiativa este promovata atat prin promo-uri pe canalul Discovery, cat si printr-o campanie de promovare online si pe diverse canale social media. Proiectul este prezent pe Twitter si Facebook.

La realizarea proiectului au participat: Ada Roseti – Channel Manager Romania, Diana Tulbure – Marketing Manager Romania, Discovery Networks Central Europe, Mihaela Barsan - Marketing Director Metropotam Group, Alecsandra Roman - Strategic Planner, Cristina Foarfa - Senior Copywriter, precum si intreaga echipa de redactori Metropotam.ro.

Platforma a fost realizata de FourHooks, o agentie de comunicare online neconventionala care dezvolta proiecte speciale de promovare a brandurilor. Agentia este parte a grupului de companii Metropotam. Printre proiectele FourHooks se numara executiile speciale online Internet Explorer 8 din cadrul RoBlogFest, campania “Lipton Raspberry Slot Machine”, “Metropotam Interbelic” - Timisoreana sau "Luna Discovery pe metropotam".