„Inainte de lansarea Bucurestiului Virtual, Romania se clasa pe locul 31 in topul natiunilor cu aproximativ 10.000 de conturi. Acum ocupam pozitia 15 in acest top. Sunt aproximativ 70.000 de conturi din Romania si cam de 5 ori mai multi utilizatori activi decat acum un an. Grupul de Proud Romanians, infiintat la deschidere, a depasit deja 8000 de membrii”, declara Aura Tatu, creatorul Virtual Bucharest.

Desi, inaintea lansari se astepta la un trafic zilnic mediu de 7.000 utilizatori, dupa doar o luna site-ul a avut o medie de 12.000 ca ulterior sa ajunga la 35.000 utilizatori zilnici.

„Pentru companii, este un mediu excelent de marketing online iar la nivel international reprezenta una dintre cele mai eficiente forme de promovare a brandului de tara in mediul virtual, atat ca realizare 3D cat si prin intermediul comunitatii de romani”, a declarat Aura Tatu Creatorul Virtual Bucharest.

Aproximativ 20% din vizitatorii Virtual Bucharest sunt straini. Unii sunt turisti virtuali care ajung prin intermediul retelei Sister Cites, fie cautand pe motorul de search al platformei.

"O mare parte insa vin invitati de prietenii romani iar aceastia ii introduc in atmosfera comunitatii si le prezinta principalele obiective de vizitat in Bucurestiul Virtual: Muzeul National de Istorie al Romaniei, expozitia cu fotografii din interiorul Ateneului Roman, precum si strazile cu magazine deschise de creatorii romani”, a adaugat Aura Tatu