In opinia lui Bogdan Prajisteanu, managing director Mediaedge:cia (MEC) Romania, printul a inregistrat o scadere 45% a bugetelor din doua motive: interesul cititorilor pentru titlurile din print a suferit un declin, cu exceptia tabloidelor, coroborat cu faptul ca oamenii isi pot culege informatiile de care au nevoie de pe Internet. “Consumatorul nu mai este acolo, insa printul nu va muri. Publisherii vor trebui sa isi faca o analiza atenta si sa inchida sau sa conserve anumite titluri. Chiar daca vor trece in online, fara o mediatizare aferenta, nu vor face trafic”, a declarat Bogdan Prajisteanu (foto).

La randul sau, Claudia Chirilescu, director general Spoon Advertising, sustine ca publisherii din print ar trebui sa identifice mai bine profilul cititorului. “Piata a inghitit foarte multe titluri, vorbim de o aglomeratie fantastica, publisherii trebuie sa vina cu o abordare noua, pe care competitorii sa nu o aiba. Acesta este momentul in care poate fi observat potentialul unul brand”, spune Chirilescu.

Pe de alta parte, Dan Balotescu, managing partner Media Investment, sustine ca presa scrisa a scazut pentru ca a fost cel mai usor de taiat din bugetul de media, TV-ul rezolvand mult mai repede problema de comunicare. In schimb, acesta considera ca adevarata problema nu se situeaza pe segmentul print, ci pe zona de TV, intrucat acesta isi va pierde treptat publicul tanar in fata Internetului.

Bogdan Prajisteanu, Mediaedge:cia: Citesc constant ziare de business online de cel putin 3 ani

Bogdan Prajisteanu, Mediaedge:cia: Citesc constant ziare de business online de cel putin 3 ani

Bogdan Prajisteanu, Mediaedge:cia: Citesc constant ziare de...