Gongu are o experienta de aproximativ opt ani in publicitate si lucreaza pentru Graffiti BBDO din 2005, fiind pe rand copywriter, senior copywriter si apoi deputy creative director. In 2009, Mihai a lucrat in departamentul de creatie al agentiei BBDO, in Berlin.

“Am avut sansa de lucra o perioada de vreme intr-o piata matura, cum este cea germana, in care oamenii din creatie sunt de profesie creativi, nu doar ca vocatie. Cred ca publicitarii trebuie sa-si recastige increderea clientilor, aducand plusvaloare vizibila nu doar in comunicatele de presa. Nu ma tem de criza economica. Din punctul meu de vedere, e genul de constrangere care cerne mai repede valoare. Este modul in care piete emergente precum Argentina sau Africa de Sud au ajuns sa aiba creatie de top si sa devina hub-uri chiar pentru clienti globali”, spune Mihai Gongu (foto).

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate infiintata pe piata locala, aceasta fiind lansata in 1991 de Cristian Burci cel care in 1997 a lansat si postul de televiziune Prima TV vandut in 2004 catre grupul pan-european SBS Broadcasting.

Anul trecut, agentia condusa de Cosmin Radoi a inregistrat o cifra de afaceri de 17,8 milioane de euro si un profit net de 450.000 de euro, potrivit datelor de Ministerul de Finante.

Graffiti BBDO face parte din grupul BBDO Romania care in 2008 a avut un business de 75,9 milioane de euro si profit net de 1,7 mil euro.

Din grupul condus de Nora Marcovici mai fac parte agentiile Media Direction (media), Pleon Graffiti (relatii publice) si Proximity (CRM-managementul relatiei cu clientii).