John Smith, care conduce divizia comerciala a BBC, ce publica reviste ca Top Gear si Radio Times si detine licenta pentru mai multe publicatii din afara Marii Britanii, sustine strategia lui Murdoch de a taxa continutul online.

"Exista o nevoie de jurnalism de buna calitate, trebuie sa fii sigur ca este disponibil in toate punctele de distribuire, printul ar putea sa scada insa celelalte segmente ar putea sa creasca", a declarat John Smith.

Smith a laudat initiativa lui Murdoch, presedintele si directorul executiv al News Corp, care apreciaza importanta continutului de calitate.

BBC Worlwide a lansat doua aplicatii contracost pentru iPhone, una pentru Radio Times si alta pentru ghidul culinar BBC Good Food. Totusi, divizia nu are planuri imediate de a taxa continutul online.

Pana in prezent BBC Worldwide nu a avut niciun plan pentru taxarea continutului. Totusi, trustul va analiza aceasta optiune dupa ce dezvoltarea si asigurarea pietei are model de venituri apropiat celui din prezent”, a declarat un purtator de cuvant.

Directorul general al BBC, Mark Thompson, a declarat in urma cu o luna ca site-urile serviciului public de informare BBC nu vor taxa continutul.