Astfel, agentia care gestioneaza contul OMV in Bosnia a cumparat campania “Fa-ti plinul cu o masina”, in timp ce agentiile Orange din Armenia si Republica Moldova au ales doua campanii romanesti dezvoltate de Publicis, “The Star” si “The Rain”.

Alte doua campanii, pentru care se poarta negocieri in prezent, ar putea fi exportate in Luxemburg.

“Pentru o agentie romaneasca este flatant sa primeasca aprecieri de genul «credeam ca ati adaptat aceasta campanie» referitor la campanii dezvoltate si produse local, ba mai mult, campanii pe care le exporta si in alte tari din Europa. Dar este, in acelasi timp, si frustant din cauza neincrederii ca se poate face ceva de calitate si in Romania. Uneori suntem mult prea critici cu noi insine. Atat timp cat exista macar un element dintre cele doua care variaza permanent si a caror lipsa aproape defineste publicitatea romaneasca: timpul si banii, se pot face lucruri frumoase ", declara Alex Badila, managing director, Publicis Romania.

The Star (Orange)
“Cu totii traim o bucurie copilareasca in preajma Sarbatorilor de iarna. Aceasta a fost, de fapt, premisa de la care am pornit si am decis sa spunem o poveste. Inspiratia fiind tocmai varsta inocentei cand totul e posibil, in povestea noastra dorinta prinde viata. Ad literam. Copilul isi doreste ceva cu ardoare, o stea cazatoare apare la fix pentru a face posibila magia, iar surpriza din final este deopotriva candida si amuzanta: jucaria dorita s-a deplasat singurica la domiciliul «adresantului». Am gasit formula prin care sa obtinem emotie, zambet si empatie. E Craciunul doar...”, spune Silviu Nedelschi, Group Creative Director, Publicis Romania.


The Rain (Orange)
“Spotul de toamna al seriei dedicate serviciului PrePay: «Oameni care imi fac ziua mai buna». O poveste a realitatii pe care ne-o dorim cu totii, o realitate care are toate sansele sa se intample ca atare, dar care, din pacate, se materializeaza atat de rar. Avem 2 umbrele la 7 oameni. Cu putina inghesuiala si cu un dram de bunavointa, intreg grupul se poate adaposti de ploaie. Este captivanta si memorabila, credem noi, povestea care uneste mai multi necunoscuti, intr-un moment care nu anunta chiar nimic special. Vorbim de un spot care isi propune nu doar sa vanda o oferta comerciala, dar ceva mai mult decat atat: sa trezeasca in fiecare dintre noi dorinta de a fi mai buni cu cei din jurul nostru”, adauga Silviu Nedelschi.

“Fa-ti plinul cu o masina” (OMV si PETROMV)

Spotul TV trebuia sa redea cat mai clar legatura dintre mecanismul promotiei si premiile oferite. Practic, agentia a propus reinterpretarea metaforica a promotiei. Astfel, prin fiecare achizitie pe care clientul o face in statie, masina se construieste, bucata cu bucata.
“Avem de-a face cu primul proiect TV realizat pentru OMV si PETROMV, cu o creatie 100% romaneasca si aceasta ne onoreaza. Am vrut sa mentinem aceleasi standarde calitative si credem ca am reusit, cu atat mai mult cu cat intreaga echipa a fost una premium”, spune Adina Ruse, Account Director la Publicis Romania.