Afla ce sfaturi si idei au top managerii din afara domeniului media pentru situatia de acum a ziarelor.
ADRIAN SIMIONESCU (foto), manager Vienna Investment Trust

Recomandarea mea pentru cei care au ramas in presa scrisa este sa dezvolte foarte mult sectiunea de online pentru ca, in momentul in care vor trebui sa inchida varianta tiparita, sa aiba o prezenta puternica in online.

Este clar ca high quality-ul va castiga, chiar daca acum nu este apreciat. Cele care se vor adresa intr-adevar oamenilor inteligenti vor rezista. De exemplu, presa pamfletara. Presa financiara, macro, de business, este tot mai mult cautata pe online.

Ce as face daca as avea un ziar? As reorienta totul pe online. As pastra printul atata timp cat se mentine la nivelul de profit preferat, in momentul in care aduce pierderi l-as inchide.

MONICA TATOIU, director general Cosmetics Oriflame Romania

Cred ca breasla jurnalistilor va trebui in timp sa se reorganizeze dupa modelul avocatilor si notarilor, iar independenta jurnalistului sa fie garantata de calitatea productiei pe care acesta o va oferi pe o piata din ce in ce mai competitiva.

Referitor la tabloide, si aici vom asista la o reorganizare si consolidare dupa ce apetitul pentru junk-information se va stinge asa cum se intampla dupa prea multa muncare proasta si grea in perioada sarbatorilor.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising: Putem gasi un nou model de business pentru ziare?


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri