„Lansam alaturi de Laurentiu Dumitrescu, Digital Star - cea mai noua companie dedicata publicitatii pe internet si marketingului interactiv. Este un pas firesc pe care-l facem, avand in vedere portofoliul larg de clienti ai grupului, transformarea consumatorilor si impactul pe care il are lumea digitala asupra lor, dar mai ales avand in vedere strategia grupului Leo Burnett”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Digital Star va fi condusa de Laurentiu Dumitrescu (foto) din functia de Managing Partner. Dumitrescu are o experienta de 8 ani in mediul online, ca antreprenor cu agentia de publicitate interactiva Emblem, in portofoliul careia s-au aflat clienti precum: Banca Tiriac, UniCredit, HVB Bank, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Interamerican, Real-Hypermarket, Coty, HVB Banca pentru Locuinte sau Elancyl.

„Este un pas important pentru mine si pentru colegii de la Emblem, un pas care continua misiunea asumata in momentul in care am intrat in acest business: aceea de a oferi clientilor servicii de comunicare care sa le rezolve problemele reale de business. Acum, alaturi de Stefan si Ioana, si cu echipa pe care am construit-o de-a lungul anilor, pornim la drum cu obiectivul clar de a intra in top 5 agentii interactive din Romania in urmatorii 3 ani si am mare incredere ca vom ajunge acolo”, a declarat Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner al Digital Star.

Digital Star va integra toata echipa Emblem si va oferi clientilor sai servicii de Strategie online, Creatie, Media buying, Programare, SEM, SEO, Analytics, Email Marketing, Creatie jocuri sau e-CRM. De asemenea, in mod natural, Digital Star porneste la drum cu clientii deja existenti in portofoliul fostei agentii Emblem.

In acest moment, Leo Burnett Group include 2 companii separate dedicate mediului interactiv: iLeo si Digital Star. Ele sunt unite doar din perspectiva cumpararii de media digitala, a cercetarii de piata sau a dezvoltarii unor instrumente de masurare si analiza necesare pentru o intelegere mai buna a consumatorilor. Drept urmare, fiecare brand dedicat domeniului digital va avea clientii sai si specializarile determinate de nevoile clientilor sau de pozitionarea si competentele fiecareia.

„Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate si ne propunem ca in 3 ani, prin toate diviziile digitale separate sa devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere”, conchide Stefan Iordache.