Conectoo ofera suport pentru colectarea emailurilor din offline - promotii, pentru crearea mesajelor, servicii de livrare a mesajelor, de monitorizare si strategii de comunicare.

Divizia este deja operationala, Coca-Cola fiind primul client MRM Conectoo care utilizeaza noul serviciu.

„Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM s-a mutat pe mediile digitale pentru ca accesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prin mediile clasice. La MRM se lucra pe email marketing dar mai putin si usor defocusat cu solutii in franciza asa ca am hotarat sa investim mai mult intr-un domeniu care, facut bine, e generator de rezultate serioase. Avem acum un software performant pe care il putem customiza foarte usor pentru ca e dezvoltat in intregime de aceasta divizie, oameni super pregatiti pentru acest business si speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din revenue MRM”, spune Bogdana Butnar (foto), Head of Strategy & Managing Director MRM Worldwide Romania.

„Colaborarea cu MRM s-a pliat excelent pe planurile noastre de dezvoltare, deoarece pune in valoare platforma tehnica pe care am dezvoltat-o in ultimii 2 ani si completeaza strategia noastra existenta, ce se axeaza pe clienti mici si medii”, adauga Bogdan Iordache, General Manager Conect Soft.

Prin integrarea diviziei de email marketing, MRM Worldwide Romania isi intregeste gama de servicii, oferind servicii de comunicare digitala, servicii web (strategie, web design, programare, comunicare online, hosting), comunicare interactiva (SMS, MMS, jocuri web, continut 3G), direct marketing si email marketing.

MRM Worldwide Romania este parte din McCann Worldgroup Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum si de PR McCannPR. Printre clientii agentiei se numara: Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L’Oreal, MasterCard, Microsoft, Nescafe si Vodafone. Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann WorldGroup si are 64 de birouri in 37 de tari, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy si Data, Measurement & Analytics.