„Este probabil cel mai democrat dintre festivalurile de publicitate. Chiar reprezinta vointa majoritatii. Are juriul cel mai mare si mai bine reprezentat international. Asta face ca rezultatele competitiei sa reprezinte cel mai bine publicul planetei. Festivalul asta iti da o idee foarte buna despre ce se intampla la scara mondiala si are un buton de «scam alert» pentru jurati”, spune Capanescu.

New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume care premiaza, de 53 de ani, excelenta in comunicarea creativa si eficienta globala in comunicare prin categoriile: TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mixed Media, Radio, Digital & Interactive, Art & Technique sau Student. Cu peste 250 de jurati reprezentand 60 de tari, New York Festivals Advertising Awards detine cel mai mare juriu international.

Razvan Capanescu (36 de ani) a absolvit Facultatea de Drept in 1997. Lucreaza in publicitate de 11 ani, timp in care a promovat branduri precum Carrefour, HP, Nestle, Nissan, Orange, Renault, Ursus

O parte din lucrarile in care s-a implicat au obtinut premii si nominalizari la festivaluri precum New York Festivals, Cresta, Epica, Effie, Golden Hammer, AdPrint Festival, ADOR, AdSpot Award, Golden Drum, London International Awards si Cannes Lions.