Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro din publicitatea online in 2009, se va concentra pe atragerea audientei si a clientilor de publicitate prin continutul sau, anunta Brandrepublic.com.
Rusbridger a declarat ca este prea devreme pentru a respinge “potentialul de crestere al mediului online” motivand prin cea mai grava criza economica dupa cea din anul 1929. El a recunoscut ca cele 30 de milioane de euro castigate din publicitatea online nu au fost suficiente pentru a sustine ziarul in varianta printata, fapt reflectat si de reducerea personalului cu 100 de angajati in cazul The Guardian.

Cu toate acestea, Alan Rusbridger a afirmat ca introducerea taxarii continutului online ar putea reduce semnificativ veniturile din publicitatea online.

“Echipa de vanzari a The Guardian, care analizeaza modele de business si este concentrata pe cresterea audientei pentru continutul nostru si clientii de publicitate, nu vad in prezent niciun beneficiu prin introducerea taxarii, care ar putea inghiti toate veniturile din publicitate online in schimbul unor sume modeste pe care le-am atrage din taxarea universala a continutului web.

Echipa online a Guardian News&Media, condusa de Emily Bell, a analizat pana acum cel putin sase modele de taxare a continutului online insa nu au adoptat niciuna.

“Poate taxarea continutului online este o varianta buna pentru The Times sau New York Times, insa nu este pentru toti. Ar putea reprezenta o optiune pentru toti jucatorii la un moment dat in timp, insa nu acum”, a mai spus Rusbridger.

“Unele stiri sunt mai eficiente intr-o combinatie print-online. Asa ne construim modelul de jurnalism”, a adaugat oficialul The Guardian.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri