Schimbarea sloganului pe piata locala vine la un an dupa ce operatorul a ales sa aiba un nou slogan in Grecia, principala piata in care activeaza, acesta fiind realizat de agentia Bold Ogilvy Athens.

Compania de telefonie mobila va lansa de asemenea si o noua campanie de imagine prin care sa faca cunoscut noul slogan clientilor si potentialilor clienti.

“Noua campanie de brand isi propune sa duca mai departe abordarea noastra din anii trecuti si sa consolideze relaţia noastra emotionala cu consumatorii. Noul slogan se adreseaza in egala masura angajatilor si clientilor, in timp ce continua sa impartaseasca alaturi de acestia experientele reale ale vietii de zi cu zi”, a spus Costas Kapetanopoulos, director de comunicare si marketing al Cosmote Romania.

Schimbarea sloganului Cosmote vine la cateva luni dupa ce Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie pe piata locala a anuntat ca noul slogan este „Power to you”, aceasta fiind tot o strategie la nivel international.

Cosmote Romania este detinut de grupul grec Cosmote.

La sfarsitul lui septembrie anul trecut Cosmote a avut venituri de 310.4 milioane de euro fata de 203.4 milioane de euro la finalul lui septembrie 2008 ca urmare a majorarii numarului de clienti de la 5,24 milioane de utilizatori in toamna 2008 la 6,59 milioane in septembrie 2009.