“Aceasta schimbare nu afecteaza in niciun fel activitatea firmei. Apropo Media va continua sa actioneze pe piata de publicitate on-line ca si pana acum, in dubla calitate: publisher online, lansand sau relansand proiecte proprii sau extensii on-line ale brand-urilor Publimedia, si broker de publicitate on-line, cu un portofoliu de peste 40 de site-uri, ce acopera cele mai importante segmente de public”, se arata intr-un comunicat de presa.

“Schimbarea denumirii companiei MediaPro Interactiv a fost generata de tranzactia din 2009 prin care Media Pro Management a vandut catre CME atat divizia de entertainment, cat si marca Media PRO", a declarat, pentru Wall-Street, Maria Apostol, PR si Corporate Affairs Director MediaPro.

MediaPro Interactiv a afisat in 2008 o cifra de afaceri de 12,5 mil. lei (3,41 mil. euro), in crestere cu 2,1 ori fata de 2007, cand agentia a inregistrat afaceri de 5,52 mil. lei (1,6 mil. euro). In schimb, MediaPro Interactiv si-a adancit pierderile la 1,42 mil. lei (387.039 euro) in 2008, fata de 437.698 lei (129.880 euro), potrivit datelor oferite de site-ul Ministerului de Finante.