“In momentul in care se observa o crestere a investitiilor directe inseamna ca sunt companii care intra, incearca sa cumpere companii romanesti si cauta suport pentru mergers&acquisitions – e nevoie de comunicare atat externa cat si interna. Vor avea nevoie nu numai de harti ale stakeholder-ilor – cu cine trebuie sa vorbeasca – dar si sa primeasca recomandari in legatura cu strategia de comunicare”, spune Simunek.

Insa tot mai putini clienti vor cere servicii de media relations, pe care tind sa le internalizeze, optand in schimb pentru consultanta corporate si public affairs. “Daca nu aduci valoare adaugata clientului, daca oferi doar serviciile de baza de media relations e tot mai dificil sa supravietuiesti pe piata. Si nu doar in Romania, e multa presiune pe asta in Cehia si Slovacia”.

Citit mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si publicitate

Ce planuri are pentru Romania reteaua de comunicare numarul doi in lume

Ce planuri are pentru Romania reteaua de comunicare numarul doi in...