Wim Vermeulen, director digital innovation Ogilvy Group CEE Europe, declara ca 2010 este anul Internetului pe mobil, acest fenonemn luand o amploare impresionanta odata cu intrarea in piata a Google si Apple.
”Daca in ultimii sapte ani toata lumea spunea ca acesta este anul Internetului pe mobil, in 2010 acest lucru chiar se intampla. Si asta datorita intrarii in piata a Google si Apple”, spune Vermeulen, prezent in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului Digital Marketing Forum.

Acesta spune ca in Romania vor mai trece 2-3 ani pana cand utilizatorii de Internet vor accesa site-urile de pe un smartphone mai mult decat de pe un PC. ”Totul depinde insa de cat de repede creste penetrarea telefoanelor inteligente in piata”.

Potrivit unui studiu, 40% din cei care detin un smartphone in SUA acceseaza mai des Internetul pe mobil decat de pe PC.

De asemenea, cele mai accesate pagini de Internet accesate de pe telefonul mobil apartin retelelor sociale. Astfel, incepand cu decembrie 2009, utilizatorii de smartphone din Marea Britanie au petrecut 2,2 miliarde de minute pe pagina retelei sociale Facebook de pe telefonul mobil, alocand de asemenea 395 mil. minute pentru pagina Google, 165 mil. minute pentru site-urile Microsoft si 138 mil. minute pentru Orange.

Totodata, o treime din consumatorii din Europa de Vest vor accesa Internetul prin telefonul mobil pana in anul 2014.

Sursa foto: IAA.ro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri