Studiul releva ca stirile online se afla pe a treia pozitie in topul celor mai populare surse de stiri, in urma statiilor locale de televiziune, coborand in premiera ziarele pe a patra pozitie.

Presa online a devenit mai populara dupa ce agregatoare de stiri ca AOL si Google News au pus la dispozitia internaurilor mai mult continut relevant.

Mai mult de 90% dintre respondenti au declarat ca folosesc mai mult de o sursa pentru a acumula informatiile din stiri din timpul unei zile. Una dintre functiile pe care le au agregatoarele ca Google News este ca articolele sunt grupate in aceeasi categorie pentru utilizatori care le pot compara si pot citi diferite teme acoperite de diferite grupuri de stiri.

Odata ce mai multi oameni isi petrec timpul conectati la internet, Pew Research se asteapta ca numarul cititorilor americani care primesc stiri online sa creasca din ce in ce mai mult. "Posibilitatea de accesare a stirilor este posibila oricand, oriunde si este una dintre activitatile principale ale celor ce vor sa fie informati", sustin cercetatorii.

Odata cu cresterea numarului de consumatori de stiri online, campaniile de publicitate vor primi o prioritate mai mare din partea companiilor dupa ce departamentele de marketing vor bugeta segmentele cu cea mai mare audienta.