Telcu reprezinta familia tipica, cu preocupari legate de gestionarea resurselor financiare. Solutia recomandata de fiecare membru al familiei, prin sloganul “Cheltuieste-ti banii cu cap!”, este reprezentata de serviciile si produsele Romtelecom.
“Decizia de a continua platforma de comunicare in stil cinematografic se datoreaza atat impactului pozitiv pe care aceasta strategie l-a avut asupra audientei, cat si rezultatelor foarte bune pe care le-am inregistrat anul trecut in cresterea notorietatii reclamelor si brandurilor noastre. Astfel, dupa comedie neagra, dupa reintalnirea cu eroi din copilarie, aducem acum, prin familia Telcu, o combinatie de personaje amuzante si inteligente”, spune Joerg Zeddies, director executiv comercial pe segmentul rezidential in cadrul Romtelecom.
Cele trei platforme creative dezvoltate in stil cinematografic si utilizate pentru campaniile din 2009, respectiv campania de primavara din acest an, sunt realizate de echipa de marketing rezidential a Romtelecom in colaborare cu Grafitti BBDO, care semneaza si noul concept pentru familia Telcu.
Animatia a fost facuta de studioul de animatie Golem Studio si casa de productie Light Video Production. Iar site-ul www.telcu.ro a fost produs de Graffiti BBDO.
Campania va rula pe TV, online, presa, outdoor si radio, in functie de executie si de serviciul promovat.
Cel mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala a avut anul trecut afaceri de 807,7 milioane de euro, mai mici cu 7,2% fata de cele 869,9 milioane de euro inregistrate in 2008.
In 2009, Romtelecom a ajuns la 2.741.166 de utilizatori de telefonie fixa, in timp ce numarul clientilor de internet (Clicknet) a crescut cu 24,1% la 807.362 de persoane, iar cel ai serviciilor de televiziune prin satelit (Dolce) a crescut cu 37,5% la 884.126 utilizatori.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: