Razvan Secareanu (foto) vine cu o experienta de 6 ani pe piata de media, timp in care a lucrat la agentia Carat ca media buyer pe segmentul Out Of Home (OOH). Noul director executiv se va ocupa de administrarea business-ului din Romania, supervizand activitatile legate de new business, client service, productie si marketing.

Laurentiu Jiga, fondatorul Brand Management, se va ocupa cu precadere de dezvoltarea business-ului in birourile din Sofia si Praga.

“Targetul meu este sa aduc Brand Management la stadiul de cel mai important operator de indoor advertising pe zona de CEE, deservind prin agentiile de media toti marii advertiseri din regiune. Razvan Secareanu se va ocupa de piata locala, pentru ca eu sa ma pot focusa mai bine pe birourile noastre din Bulgaria si Cehia si pentru a vedea cum putem intra si pe alte piete strategice din zona cum ar fi Polonia sau Ungaria”, explica Jiga.

Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 25 angajati si o cifra de afaceri pe grup de 1,5 mil. euro in 2008.