Raportul companiei de analiza de marketing Outsell prevede ca marketerii vor investi in mediul digital 119,6 miliarde dolari, in timp ce printul – care include ziare, reviste si toate materialele promotionale folosite in marketingul direct – va atrage numai 111,5 miliarde dolari.

Per total, piata de publicitate americana e asteptata sa creasca cu 1,2% anul acesta, pana la 368 miliarde dolari.

“Advertiserii isi directioneaza dolarii spre canalele care genereaza cele mai competente lead-uri si cel mai eficient branding”, a spus Chuck Richards, vicepresedinte si analist la Outsell. “Pe masura ce ies din recesiune, au nevoie de o decontabilitate mai buna si isi largesc investitiile asupra unei game mai largi de optiuni”.

Raportul a fost realizat prin consultarea online a 1.000 de marketeri, in luna decembrie.

In septembrie anul trecut, un raport al IAB sugera ca online-ul a depasit TV-ul, devenind cel mai puternic mediu in Marea Britanie, cu investitii de 1,75 miliarde de lire sterline in primul semestru al lui 2009.