Compania a semnat deja contracte cu parteneri francezi impreuna cu care va amplasa ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci, Investitia va varia in functie de implicarea partenerilor in suportarea costurilor – in cazul canaleleor corporate, Monopoly suporta doar costurile de operare, iar in braserii si baruri cumpara si instaleaza ecranele, urmand sa-si recupereze investitia din vanzarea de spatiu publicitar, a explicat pentru Wall-Street Gabriel Faflei (foto), director general Monopoly Media.

Deocamdata, Monopoly Media nu va intra in metroul parizian, Oficialii companiei au semnat contracte cu o serie de parteneri si inca negociaza cu altii. “Vom avea o prezentare pentru instalarea unei retele intr-o multinationala cu sediul la Paris si care are fabrici in 60 de tari. Urmeaza sa decida daca ne va folosi ca potential furnizor pentru intreaga retea”, a spus Faflei.

Tot in aceasta perioada, Monopoly negociaza cu un producator de cosmetice pentru amplasarea de ecrane in saloanele de coafura din Franta si cu o retea de magazine de ochelari, prezenta in sase tari. Un client pe care Faflei il poate comunica deja este banca franceza Bred Banque Popularie.

Continutul pentru reteaua din Paris va fi creat de catre Monopoly Media si Realitatea TV la Bucuresti, pe baza materialului brut primit sau realizat in Franta.

Monopoly Media a avut afaceri de 4,5 milioane euro in 2009 si un EBITDA pozitiv. Targetul pentru reteaua din Franta este sa produca afaceri la nivelul celei din Romania incepand de anul viitor.

Piata de digital singage din Franta are cativa jucatori, dar inca exista destul loc pentru unii noi, spune seful Monopoly Media, care a inceput discutii pentru extinderea retelei in Belgia si in alte tari din Europa.

“Odata ajunsi aici, dimensiunea geografica nu mai reprezinta o problema. Dar vom urma tendintele de dezvoltare ale grupului (Realitatea-Catavencu, n.red.): Ungaria, Serbia, Moldova”, conchide managerul.