Thinkdigital, reteaua est-europeana de publicitate online, are incepand cu 1 martie un nou director de vanzari – Olimpia Norsesovici si un campaign manager – Vladimir Banica.
Dupa 9 ani de experienta pe print (in cadrul companiilor Ringier, Splendid Media si Intact ), Olimpia Norsesovici (foto) s-a alaturat echipei Thinkdigital pe pozitia de director de vanzari.

La randul sau, Vladimir Banica detine o experienta de 5 ani in aceasta industrie si va ocupa functia de campaign manager. Banica a facut trecerea din echipa de marketing online a Vodafone Romania catre Thinkdigital.

Thinkdigital este o companie specializata in advertising online cu birouri in Bucuresti si Atena. Compania a dezvoltat o retea de website-uri premium internationale si locale. Thinkdigital este reprezentantul exclusiv de vanzari pentru Microsoft Advertising (Windows Live Messenger, Windows Live Hotmail, Windows Live Spaces), Facebook si Miniclip.com.

De asemenea, Thinkdigital si-a dezvoltat si o retea cu aproximativ 300 de site-uri internationale precum Weather.com, Economist.com,
Ebay.com, Imdb.com, Photobucket.com.

Reteaua Thinkdigital ajunge in prezent la un numar de 4,2 milioane de utilizatori romani dintr-un total estimat la 7,5-8 milioane utilizatori de Internet la nivelul Romaniei. Thinkdigital este deasemenea reprezentantul exclusiv autorizat de vanzari pentru Eyeblaster, liderul global in domeniul furnizarii de servicii tehnologice pentru management-ul campaniilor online.

Vezi si Interviu WS: Thinkdigital a pus ochii pe site-urile romanesti si vrea profit in 2010
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri