Vic Gundtra, vice-presedinte Google, a declarat ca pretul reclamelor mobile va creste semnificativ in urmatorii ani, insa nu a precizat cand il va depasi pe cel al reclamelor prezente pe computerele traditionale.

De asemenea, executivul a declarat ca numarul cautarilor Google pe telefoanele mobile a crescut de cinci ori in ultimii doi ani.

"Credem ca sunt sanse ca in viitor acestea sa le depaseasca pe ce de tip desktop", a declarat Gundotra, referindu-se la costul per click al reclamelor mobile.

El a mai spus ca functii precum GPS-ul ajuta Google sa obtina mai multe informatii despre comportamentul fizic al utilizatorului, ce va duce la crearea de reclame online mult mai relevante.

Compania care detine cel mai popular motor de cautare si-a sporit eforturile in industria mobila, dupa ce numarul consumatorilor care accesau internetul de pe telefonul mobil a crescut impresionant in ultimii ani.

Printre demersurile Google in acesta directie se numara lansarea propriului sistem de operare mobil Android, precum si vanzarea propriului telefon Nexus One. De asemenea, in luna noiembrie Google a achizitionat compania de publicitate mobila AdMob, care in prezent asteapta acordul autoritatilor de reglementare.