Calificarea CIM este echivalenta unui MBA, dar puternic specializata pe marketing. Procesul implica 15 examene si lucrari de sinteza, care pot fi parcurse in medie in trei, patru ani. Costul unui program este de circa 15.000 euro, incluzand taxele de evaluare si manuale.

La program se poate inscrie oricine a absolvit o facultate, indiferent de profil, insa in functie de background-ul profesional va fi incadrat la un anumit nivel.

“In general, orice profesionist pe pozitii de marketing executive, account manager, business development manager, brand manager va beneficia de informatia aplicabila dar si de recunoasterea diplomei obtinute dupa parcugerea tuturor examenelor pe plan international”, a declarat pentru Wall-Street Matilda Crossman (foto), managing director ExP Group Europa Centrala şi de Est.

Trainerii programului sunt specialisti britanici care au predat in ultimii 10 ani aceasta calificare pentru clienti precum Marks & Spencer si British Airways. De asemenea, cursantii primesc asistenta online printr-un portal interactiv.

In acest moment, in Romania activeaza nu mai mult de 10 specialisti de marketing acreditati la CIM, potrivit estimarilor ExP Group. “The ExP Group a decis sa fie centru acreditat de CIM tocmai pentru ca potentialul in Romania este imens in acest moment, sunt foarte multi oameni de marketing din companii multinationale care isi doresc sa parcurga aceasta calificare cu recunoastere internationala, dar inscrierea si participarea la acest program de training va depinde de bugetele organizatiilor care sponsorizeaza aceasta linie de dezvoltare profesionala”, a adaugat Matilda Crossman.