Gabriela Lungu, managing partner al agentiei The Practice, se va numara printre juratii sectiunii de PR la festivalul international de publicitate Cannes Lions 2010.
Lungu a fost selectata de oficialii de la Cannes dupa ce biroul din Romania al festivalului, condus de Teodora Migdalovici, a trimis trei propuneri. Este al doilea an consecutiv cand Romania e reprezentata la Cannes printr-un jurat, dupa ce in 2009 Eliza Rogalski de la agentia Rogalski-Grigoriu a jurizat in cadrul aceleiasi sectiuni.

“E un 13 cu noroc. Pentru ca anul acesta implinesc 13 ani de cand muncesc in comunicare. E super onorant, e cea mai mare fericire pe care poti s-o ai ca profesionist. M-am bucurat foarte tare cand am luat marele premiu al unei competitii, cand am iesit Agentia Anului (la Romanian PR Award 2009 – n.r.), dar sa ajungi la Cannes ca jurat mi se pare ceva incredibil. Nu vad ce ar putea sa mi se mai intample profesional ca sa ma bucure mai tare, cata vreme raman in domeniul asta”, a spus Gabriela Lungu, pentru Wall-Street.

In 2008, The Practice a castigat Platina pentru Cel mai bun program de PR al anului, la Sabre Awards. In acelasi an, a fost cea mai premiata agentie de PR din Europa de Est. In 2009, a obtinut distinctia de Agentia Anului la Romanian PR Award. De asemenea, Gabriela Lungu a fost primul jurat roman la SABRE, in 2009.

The Practice va inscrie si anul acesta lucrari la sectiunea de PR a festivalului Cannes Lions, care a fost infiintata abia anul trecut. “O sa inscriem pana cand o sa castigam. Pretuim foarte tare competitiile. Ne place, ne incanta, ni se pare ca ne masuram fortele cu altii, ne da energie in agentie, ne motiveaza s-o facem si mai creativa. Si da, credem ca avem si work de Cannes”, conchide Lungu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri