Publicis a obtinut cupa pentru campania “Hack-this-site.com and you’re hired!” realizata pentru o campanie de recrutare a BitDefender, producator autohton de solutii de securitate IT.

Compania este singura agentie romaneasca care a obtinut unul dintre cele zece trofee castigate de agentiile europene.

“Este o reusita cu totul aparte cu atat mai mult cu cat in acesta editie suntem si singurii castigatori din Europa Centrala si de Est”, spune Razvan Capanescu, director de creatie la Publicis Romania.

Echipa de creatie a fost formata din Dragos Ometita (art director, fotograf, retoucher, film editor) si Cezar Panait (copywriter, audio artist, asistent fotograf).

Ideea campaniei a fost ca cei mai familiarizati cu problemele de securitate sunt cei care le creeaza, adica hackerii.

Publicis a propus clientului crearea site-ului www.spargecoduasta.com unde hackerii erau provocati direct sa arate de ce sunt in stare.

In masura in care treceau de diferitele nivele de penetrare a site-ului, sansele unui interviu cresteau pana la ultimul nivel, unde se afla direct contractul cu cei de la BitDefender.

Competitia ICAC (The Intercontinental Advertising Cup) a fost creata in 2007 de catre organizatorii celor mai mari trei festivaluri de advertising regionale: ADFEST (Asia-Pacific), FIAP (America de Sud) si Golden Drum (Europa Centrala si de Est) carora, in cea de-a doua editie, li s-a alaturat, in calitate de membru, ADC*E (Art Director’s Club of Europe).