Veniturile ziarelor din reclame au scazut anul trecut cu 27%, cel mai de jos nivel inregistrat din 1986 incoace, ca efect al recesiunii si pe fondul ascensiunii Internetului, care atrage companiile de publicitate, scrie Bloomberg.

Veniturile din segmentul print si online au reprezentat 27,5 miliarde dolari, in scadere fata de 2008, cand acestea erau de 37,8 miliarde dolari, arata raportul anual al Asociatiei Cotidienelor din Statele Unite (NAA).

Situatia industriei s-a imbunatatit spre finalul anului si a readus optimismul executivilor, care anuntau ca perioada cea mai grea a fost depasita. In ultimele trei luni ale anului, veniturile din publicitate au scazut cu 24% fata de anul anterior, la 7,7 miliarde dolari, cel mai mic declin trimestrial din 2009.

Site-urile ziarelor au oferit o sursa de venituri stabila, chiar daca a fost afectate de recesiune. Veniturile provenite din publicitatea online au scazut cu aproape 12%, la 2,7 miliarde dolari in 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri