Workshopul isi propune sa abordeze noutatile care au aparut legate de Media Neutral Planning (MNP), din viziunea lui Julian Saunders. Inca din 2003/2004 cand facea research pentru cartea sa, si-a propus sa dezvolte tehnici practice pentru a veni in ajutorul clientilor si agentiilor.

In cadrul atelierului vor fi analizate exemple de marketing inovatoare din intreaga lume, constand din filme de scurt metraj despre campaniile noi din toate categoriile.

Workshopul este structurat pe trei directii de gandire care sunt comune pentru multe din aceste campanii si va avea trei prezentari, dupa cum umeaza:

1) Un limbaj nou pentru mass-media

Limbajul vechi al mass-media, cum ar fi noua si vechea media sau above si below the line media este pe cale sa dispara. In locul sau este o noua ecologie media in care mass-media este legata. Dar cum poti sa dai sens optiunilor de media pentru scopuri practice de planificare a campaniilor? Si ce rol are social media in asta?


2) Receptivitate: planificarea comunicarii axata pe oameni

Comunicarea cu publicul, atunci cand este cel mai deschis spre comunicare este un mod de a gandi despre eficacitate. P&G a construit receptivity planning in modul in care lucreaza cu agentiile, iar atunci cand una din cele mai mari companii adopta o noua politica, merita analizata.


3) Angajamentul: este un nou model de eficacitate

Angajament este un cuvant foarte utilizat in cadrul agentiilor. Dar exact ce se intelege prin angajament si ce este potrivit pentru toti clientii? Care parte din esenta eficacitatii se afla in spatele angajamentului? Este o modalitate buna de a gandi despre angajament ca fiind -"valoros in timp."

Julian Saunders este fondatorul companiei The Joined Up, care este un brand dar si firma de consultanta si training. Printre clientii avuti se numara: BBC, Audi, Unilever, lastminute.com, British Airways, BUPA.

De-a lungul carierei a avut functii de conducere in agentii precum Red Cell London, McCann-Erickson si Ogilvy.