Reducerile sunt facute inainte lansarii editiei WSJ pentru New York, ce va ataca direct audienta Times. Noul asalt asupra Times seamana cu strategia care a ajutat la extinderea imperiului media in intreaga lume. Murdoch a facut primul pas in aceasta directie dupa ce a sporit numarul stirilor generaliste din paginile WSJ pentru a castiga din audienta Times.

News Corp ofera companiilor de publicitate reduceri intre 79-83% pentru o reclama ce acopera o pagina intreaga din WSJ sau New York Post, declara sursele citate de FT.

Strategia aminteste de razboiul preturilor din presa scrisa pe care Murdoch l-a declansat la jumatatea anilor 90 in Marea Britanie. Reducerile agresive subliniaza severitatea atacului asupra Times, au declarat oficialii publisherului american. "Este cea mai mare reducere de pret de care am auzit in acest an", a declarat un specialist din industrie.

Murdoch vrea sa cheltuie mai mult de 30 milioane dolari in acest an fiscal pentru a finanta extinderea editiei de New York a WSJ, au mai spus surse citate de FT. O sursa din interiorul News Corp a declarat ca departamentul de vanzari a oferit aceste reduceri, insa ratele promotionale pentru noul asalt sunt oferite doar unui numar restrans de companii din New York, care in prezent nu au publicitate in New York Post sau Wall Street Journal.

News Corp a oferit spatiu de reclama pe o pagina pentru editiile din regiunea New York ale WSJ si New York Post si o reclama de tip banner pentru aproximativ 19.000 dolari. In mod normal o pagina intreaga de publicitate pentru ambele ziare ar trebui sa coste intre 91.500 dolari si 95.263 dolari.