Piata de publicitate din revistele din Statele Unite si-a diminuat declinul in primul trimestru din acest an, ajutata de veniturile obtinute de tabloide.
Veniturile din publicitate ale revistelor au scazut la nivel de industrie cu 3,9% in primele trei luni, la 4,05 miliarde dolari, la o scadere de 9,4% a numarului de pagini de publicitate, potrivit Biroului de Informatii al Publisherilor din Statele Unite. Veniturile din publicitate au scazut cu 20% in perioada anterioara a anului.

Declinul veniturilor a fortat anumiti publisheri sa reduca tirajul, precum si frecventa aparitiilor. Alte publicatii, precum Fortune de la Time Warner, si-au remodelat revista pentru a atrage noi cititori.

"Nu este clar daca aceasta recuperare va fi una sustenabila. Publisherii au nevoie de mai multe trimestre de imbunatatire a vanzarilor inainte de a incepe sa faca angajari sau sa adauge noi pagini", a declarat Ken Doctor, analist al companiei Outsell.

Vanzarile din industria de publicitate au scazut cu 12% in trimestrul al patrulea la un declin de 22% al paginilor de publicitate, mai arata datele PIB.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri