Mai mult de doua treimi dintre utilizatorii americani de Facebook sustin ca referintele postate de prietenii lor pe Facebook ar putea influenta achizitionarea unui produs sau vizitarea unui retailer, potrivit companiei de consultanta Morpace.

Paginile pentru fani (n.r. - Fan pages) sunt folosite de 41% dintre respondenti pentru a arata prietenilor ce produs sa aleaga. De asemenea, studiul Morpace mai arata ca reducerile sunt printre motivele pentru care 37% dintre utilizatorii Facebook opteaza pentru paginile fanilor. In medie, utilizatorii sunt fani a noua pagini.

De asemenea, etnia utilizatorilor influenteaza activitatea acestora pe pagina fanilor. Utilizatorii albi ai Facebook sunt cei mai putin interesati sa devina fani ai unor pagini dedicate brandurilor si retailerilor.

Hispanici au cea mai mare predilectie de a deveni fani in toate categoriile cuprinse in studiu. Jumatate dintre respondentii hispanici au declarat ca Facebook este un instrumenti bun pentru a cauta noi produse, comparativ cu 46% dintre asiatici, 44% dintre afro-americani si doar 31% dintre albi.