Editor al 83 de publicatii, inclusiv al cotidianului USA Today, Gannett a afirmat ca veniturile atrase din publicitate au scazut cu 8,5% fata de aceeasi perioada din 2009, reprezentand insa o imbunatatire fata de contractiile de 30% experimentate de catre publisher pe parcursul ultimului an.

“Advertiserii care au fost tacuti in ultimele luni au demonstrat acum nevoia pentru mass media. Suntem in prezent in fata unui mediu foarte pozitiv”, afirma Craig A. Dubow, directorul executiv al Gannett.

Veniturile nete ale publisherului american s-au ridicat in primul trimestru al acestui an la 119,3 mil. dolari, in crestere de la 77,7 mil. dolari, suma obtinuta in aceeasi perioada din 2009.

Gannett si-a redus costurile cu 10% in primul trimestru. Compania a renuntat la mii de angajati incepand cu 2008 ca urmare a declinului puternic pe piata de publicitate si a numarului mare de utilizatori care au renuntat la abonamente in schimbul stirilor online gratuite.