Proprietarul canalelor de televiziune HBO si CNN dar si actionar al grupului european CME, prezent in Romania prin PRO TV, a inregistrat o crestere a profitului operational cu 37% la 1,4 miliarde dolari ca urmare a imbunatatirii tuturor diviziilor, inclusiv cea a publisherului de reviste.

Profitul net din primul trimestru a crescut la 725 milioane dolari, sau 62 centi per actiune, in crestere de la 467 milioane dolari (39 centi per actiune) cat era cu un an in urma. Veniturile au crescut cu 5% la 6,3 miliarde dolari.

Dupa ce a renuntat la operatiunile de televiziune prin cablu si AOL, compania a investit masiv in programele sale de televiziune si a obtinut impreuna cu CBS un contract pe 14 ani in valoare de 10,8 miliarde dolari pentru licenta campionatului american de basket.

Veniturile din publicitate ale Time, divizia de publishing au crescut cu 5%, iar profitul operational a crescut la 50 milioane dolari de la pierderi de 32 milioane dolari. In urma cu o luna IPC, divizia de publishing a Time din Marea Britanie, a anuntat ca va demara o analiza strategica a operatiunilor si ar putea vinde cateva dintre revistele de nisa.