"Mobile Marketing Association Romania se doreste a fi o organizatie non-profit de profil care sa reuneasca cat mai multi jucatori din piata de servicii corelate domeniului mobile, companii care inteleg importanta unirii fortelor pentru obiective comune si care nu se tem sa adere la coduri deontologice si de bune practici. Pornind de la proverbul”unde-s multi puterea creste" reunirea mai multor jucatori din piata sub umbrela unei asociatii nu poate fi decat benefica atat pentru industria de mobile devenita tot mai vizibila in media romanesti, cat si pentru companiile devenite membre ale asociatiei. In acest sens comitetul de initiativa a identificat deja un numar semnificat de obiective comune si asteapta si alte propuneri din partea noilor membri", anunta Maia Novolan (foto), director general Syscom Digital.

Infiintarea acestei asociatii va permite companiilor implicate in activitatile de marketing mobil sa intervina activ in modificarea cadrului legislativ care poate influenta dezvoltarea industriei de marketing mobil. De asemenea, pentru a beneficia de progresele implementate la nivel international in domeniul marketingului mobil, asociatia isi propune afilierea la Mobile Marketing Association, organismul international recunoscut.

"In ultimii ani numarul actiunilor de mobile marketing au crescut spectaculos in Romania, tot mai multe branduri alegand sa foloseasca acest nou canal de comunicare. Crearea unei asociatii de profil sta la baza implementarii unor standarde in domeniu care vor avea un impact pozitiv in folosirea corecta a tehnicilor de marketing mobil si la cresterea acestei piete. In acelasi timp asociatia poate juca un rol important in prevenirea abuzurilor sau folosirii in mod eronat a marketingului mobil protejand consumatorii si implicit imaginea brandurilor in ochii acestora", afirma Dan Virtopeanu, director general Voxline Communication.