Companiile de publicitate din Statele Unite au cheltuit mai multi bani in primul trimestru pe publicitatea display, iar reteaua sociala Facebook a fost principala destinatie pentru acest tip de publicitate, potrivit comScore.

Publicitatea de tip display a crescut cu 15% in primul trimestru, iar cheltuielile pentru acest format de publicitate au totalizat 2,7 miliarde dolari in Statele Unite, scrie BusinessWeek.

Pentru prima data Facebook a depasit cu o cota de 16,2% liderul Yahoo (12,1%). Acesta reprezina o schimbare fata de primul trimestrul din 2009, cand Yahoo avea o cota de 13%, iar Facebook 7,5%.

Pana acum Yahoo era lider de piata in publicitatea display, format ce include bannere si reclame cu continut media bogat si genera o proportie importanta din veniturile companiei.

Microsoft ocupa a treia pozitie in primul trimestru cu o cota de 5,5%, in crestere fata de anul trecut (4,6%). Fox Interactive Media, care include si MySpace, a resimtit o scadere a cotei de la 11,6% in primul trimestru din 2009 la 4,9% in T1. AOL a ocupat a cincia pozitie cu o cota de 2,9% in scadere fata de anul trecut cand avea 6,3%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri