Studiul comandat de Ofcom mai arata ca aproape jumatate din populatia Regatului Unit si-a creat un profil pe un retea sociala si ca adultii au devenit mai ingrijorati de confidentialitatea pe acest tip de comunicare.

Pentru sapte din 10 persoane care utilizeaza Internetul, site-urile de turism au devenit la fel de populare ca vizitarea unei agentii de turism, in timp ce aproape jumatate din toti utilizatorii de Internet au folosit site-urile de comparare a preturilor pentru a economisi bani.

Mai mult de jumatate dintre cei chestionati au descris continutul de la televiziune si radio ca fiind sigur si corect, comparativ cu o treime dintre acestia care ofera aceeasi incredere internetului. Dar pentru prima data Internetul a depasit televiziunea ca cea mai de incredere sursa de stiri, arata Ofcom. Aproximativ 66% dintre respondenti sunt increzatori in stirile de la radio, 58% sustin ca prefera stirile online in timp ce 54% au incredere in televiziune.

Cresterea increderii in sursele online de stiri e pusa pe seama cresterii de utilizare a retelelor sociale, unde internautii adauga stiri si trimiteri catre site-uri, prin care isi pun amprenta personala asupra acestor stiri sau site-uri.

De asemenea, studiul mai arata ca proportia utilizatorilor care au un profil pe o retea sociala s-a dublat din 2007, cu cea mai mare crestere printre femeile cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani. Facebook este cea mai populara retea sociala, MySpace si Bebo inregistrand scaderi ale utilizarii, iar Twitter fiind utilizat de unul din zece internauti britanici.

Citeste si: Un sfert dintre internautii de la oras citesc presa online si folosesc retele sociale zilnic

Un sfert dintre internautii de la oras citesc presa online si folosesc retele sociale zilnic

Un sfert dintre internautii de la oras citesc presa online si...