“L-am ales pentru ca este un om foarte bun de vanzari, de media si a corespuns cel mai bine profilului pe care il cautam. Un om cu o integritate ireprosabila si un om cu experienta in media, in facutul de ziare si reviste. Iar in timpul interviului m-a convins ca este un bun om de vanzari”, a spus Imre.

Tony Gray a lansat intre 1995 – 2000 primele reviste glossy pentru femei (Avantaje, Elle si Viva) pe piata locala, branduri achizitionate ulterior de trustul elvetian Edipresse. Gray a mai lucrat si in Marea Britanie, Olanda. In decembrie 2009 a fost numit director de marketing al grupului de comunicare Lowe Romania.

Intr-un interviu acordat anterior Wall-Street, Peter Imre estima vanzari de peste 10 milioane de euro in 2010 pentru Adevarul Holding.

Despre subiect a scris initial paginademedia.ro.

Peter Imre, dupa o luna in trustul lui Patriciu: Sunt aici sa fac bani

Peter Imre, dupa o luna in trustul lui Patriciu: Sunt aici sa fac bani