Desfasurata sub sloganul “Sustine printul! Fa-ti abonament la publicatia favorita”, initiativa isi doreste sa scoata in evidenta caracteristicile publicatiilor din print, sa repuna in discutie perceptiile despre relevanta si longevitatea acestui mediu si sa sublinieze rolul cultural al revistelor.

Campania demareaza cu un manifest in 10 puncte publicat pe site-ul revistei www.gandestebiz.ro, prin care cititorii de presa sunt incurajati sa sustina publicatia favorita prin abonament. Printre cele 10 puncte ale manifestului se numara: “Fotografie unica. Doar hartia poate reda cu adevarat puterea unei imagini fotografice de calitate”, “Senzatia de relaxare si relatia speciala dintre degete, minte si paginile glossy ce se formeaza cand rasfoiesti pe canapea o revista intr-o duminica ploioasa” sau “Abonarea este eco-friendly. Prin abonament se contribuie la reducerea deseurilor prin tiparirea unui numar controlat de exemplare si diminuarea retururilor”.

Campania, care se adreseaza advertiserilor, liderilor de opinie si publicului cititor, nu este o incercare a printului de a rivaliza cu mediul online, ci de a demonstra ca cele doua medii se completeaza reciproc si ca fiecare contribuie in felul ei unic imbogatind experienta de informare a cititorilor de presa, se arata in comunicatul Biz.

Campania va avea si o componenta de social media, prin crearea paginii de Facebook SustinePrintul.

Biz este prima revista de afaceri de business din Romania, infiintata in 2000. Este condusa de Marta Usurelu.